Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je bestelling wordt verstuurd binnen 1-2 werkdagen. Bestellingen worden verstuurd via PostNL en helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijden van PostNL. Wij kunnen geen 100% garantie geven dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd, wij zijn hierin afhankelijk van de service van PostNL.
Ik heb mijn bestelling nodig voor een bepaalde datum.
Neem contact met ons op via info@giftsbybaab.nl om te informeren wat er haalbaar is of plaats een vraag in het opmerkingenveld. We zullen onze uiterste best doen om het zo spoedig mogelijk te versturen, echter we kunnen geen garantie bieden dat je het op tijd zult ontvangen. Dit mede omdat wij geen invloed hebben op bezorging door PostNL.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een Postnl-locatie?
Kies bij verzending voor 'ophalen bij een Postnl-locatie'. Na bevestiging van je bestelling maak je een keuze voor je gewenste locatie.
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Wanneer je de bestelling op zeer korte termijn nodig hebt en er is geen mogelijkheid meer het pakket te laten verzenden dan kun je contact opnemen via info@giftsbybaab.nl om de mogelijkheid tot afhalen te bespreken.
Kan ik ook terplekke shoppen?
Nee helaas, we zijn geen winkel en altijd druk met het inpakken van bestellingen. Wel ligt een deel van ons assortiment in de conceptstore Trendjetter te Tilburg. Vanuit hier kun je direct je producten meenemen.
Kan ik een product op maat bestellen?
Dit is mogelijk bij de producten waarbij dit vermeld staat. In de webshop zie je dit aangegeven met de aanduiding personaliseerbaar.
Kan ik per telefoon of email bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Bestellingen kunnen via de webshop besteld worden.
Wil je een specifieke combi bespreken en kom je er met losse producten uit de giftshop niet uit, neem dan per email contact op om de eventuele mogelijkheden te bespreken.
Kan ik op rekening bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Wel ontvang je een factuur in je mail, zodra je bestelling is geplaatst. En je kunt kiezen voor 'vooraf overmaken'. Bestellingen worden verstuurd zodra de betaling ontvangen is.
Ik wil een bestelling plaatsen & het product staat op uitverkocht. Wat nu?
Dan kan het zijn dat het product niet meer beschikbaaris. Je kan altijd even contact met ons opnemen via info@giftsbybaab.nl om na te vragen of er wellicht nog voorraad is, soms hebben we toch nog wat op de planken liggen ;-)
Ik heb een bestelling geplaatst & geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@giftsbybaab.nl dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een type foutje in je mail-adres bijvoorbeeld.
Ik heb een bestelling geplaatst & de betaling lukt niet. Wat nu?
Kies dan voor de optie 'vooraf overmaken'. Je kunt het bedrag dan handmatig overmaken o.v.v. het ordernummer. Als je even een mailtje stuurt, kunnen we je ook een betaallink sturen.
Ik heb een bestelling geplaatst en wil een ander adres doorgeven/ heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Stuur ons een mail via info@giftsbybaab.nl o.v.v. het ordernummer en geef aan naar welk adres de bestelling zou moeten.
Ik heb een bestelling geplaatst en wil een product nog toevoegen. Wat nu?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Bestel de ontbrekende producten in de webshop, geef in het opmerkingenveld aan: 'graag toevoegen aan ordernummer...'. De eventuele extra bezorgkosten zullen we terug aan je overmaken.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling in incompleet of niet correct. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@giftsbybaab.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je niet ontvangen hebt. Het is fijn als je een foto toe kan voegen van je bestelling! Dan zorgen we dat het z.s.m. naar je toegestuurd wordt.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@giftsbybaab.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je beschadigd ontvangen hebt. Stuur je wel even een foto mee? Dan zorgen we voor een oplossing.
Ik wil mijn bestelling graag retourneren.
Neem contact met ons op via info@giftsbybaab.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten je retour wilt sturen en de reden hiervoor. Je kunt de bestelling in de originele verpakking op eigen kosten retour sturen naar
Gifts by Baab
T.a.v. Afd. Retouren
Weerselostraat 71
5036 BG Tilburg
Zodra we je bestelling ontvangen hebben, zullen we de kosten retour storten, exclusief de verzendkosten.
Ik heb een email gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
We doen onze uiterste best binnen 24 uur de email te beantwoorden op werkdagen maar soms duurt het iets langer door drukte.
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn 3 manieren van verzenden. Voor Nederland geldt het volgende: enveloppost bedraagt € 2,95, een brievenbuspakket € 4,95 en pakketpost € 6,95. Voor België geldt het volgende: enveloppost € 4,95 en pakketpost € 9,95. Bestel je boven de € 50 (NL) of € 75 (buiten NL) dan verzenden we je bestelling gratis!
Staat je vraag er niet tussen?
Neem contact met ons op per email: info@giftsbybaab.nl